Advertisement

אמיר חורי / איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה .

חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. אביו של חורי ספד לו ואמר: רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי.

בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. Oz3ypwp004ej8m
Oz3ypwp004ej8m from images1.calcalist.co.il
אביו של חורי ספד לו ואמר: חורי היד נפל בעת מילוי תפקידו במהלך קרב יריות עם המחבל שביצע את פיגוע הירי בבני ברק ○ אביו ספד לו . אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל . בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת.

אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל .

אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל . הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. אביו של חורי ספד לו ואמר: חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים. רסב אמיר חורי, שהסתער ונרצח בפיגוע בבני ברק, נטמן בנוף הגליל לאחר טקס אשכבה בכנסיית הבשורה. אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. רסמ אמיר חורי הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. חורי היד נפל בעת מילוי תפקידו במהלך קרב יריות עם המחבל שביצע את פיגוע הירי בבני ברק ○ אביו ספד לו .

עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. רסמ אמיר חורי הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל.

אביו של חורי ספד לו ואמר: 1dmintydpvcmmm
1dmintydpvcmmm from www.now14.co.il
אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל . רסמ אמיר חורי הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל. הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. רסב אמיר חורי, שהסתער ונרצח בפיגוע בבני ברק, נטמן בנוף הגליל לאחר טקס אשכבה בכנסיית הבשורה. חורי היד נפל בעת מילוי תפקידו במהלך קרב יריות עם המחבל שביצע את פיגוע הירי בבני ברק ○ אביו ספד לו . אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן.

אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים.

בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל חורי היד נפל בעת מילוי תפקידו במהלך קרב יריות עם המחבל שביצע את פיגוע הירי בבני ברק ○ אביו ספד לו . מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי. אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים.

חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, .

בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. Jzfgymtkpaeonm
Jzfgymtkpaeonm from img.mako.co.il
עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . אביו של אמיר, ג'יריס חורי, אמר כי הוא הציל . חורי היד נפל בעת מילוי תפקידו במהלך קרב יריות עם המחבל שביצע את פיגוע הירי בבני ברק ○ אביו ספד לו . רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל אמרת שאתה חוזר ביום שישי וחזרת יום לפני בארון מתים. רסמ אמיר חורי הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל. מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי.

בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל.

הלוויה תצא בשעה 17:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל • חורי נהרג בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. רבים מהמגזר החרדי מתכוונים להשתתף בהלווייתו של השוטר אמיר חורי, שנרצח בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הקשה בבני ברק. סרוגים | מאות בני אדם הגיעו לנוף הגליל להלווייתו של אמיר חורי, השוטר שנפל בפיגוע הירי בבני ברק לאחר קרב יריות עם המחבל. מאות הגיעו ללוות את רסמ אמיר חורי, שמת מפצעיו לאחר שניטרל את המחבל בבני ברק ביום שלישי. עוד קודם לכן התקיים טקס האשכבה והפרידה, . חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. רסב אמיר חורי, שהסתער ונרצח בפיגוע בבני ברק, נטמן בנוף הגליל לאחר טקס אשכבה בכנסיית הבשורה. איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה . חורי היד נפל בעת מילוי תפקידו במהלך קרב יריות עם המחבל שביצע את פיגוע הירי בבני ברק ○ אביו ספד לו . חנן רובין שמע על מותו של השוטר אמיר חורי זל והחליט לגייס נהגי אוטובוסים כדי להביא את הציבור הישראלי להלוויה בנוף הגליל. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. לפני ההלוויה התקיים טקס אשכבה בכנסיית הבשורה בנצרת. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל

אמיר חורי / איתמר, צעיר חרדי, הגיע להלוויה .. חורי הותיר אחריו בת זוג, והשניים תכננו להתחתן. חורי היד נפל בעת מילוי תפקידו במהלך קרב יריות עם המחבל שביצע את פיגוע הירי בבני ברק ○ אביו ספד לו . אלפים מלווים למנוחות את אמיר חורי ז''ל בבית העלמין בנוף הגליל. בני משפחתו נכנסו לחלקת הקבר נושאים דגלי ישראל. הסמפכל אמר בהספדו כי אמיר הוא גיבור ישראל

Posting Komentar

0 Komentar